Noční létání

pro mne

Do půlnoci ještě kousek zbývá a tak ještě smím tě před usnutím hladit. Jenom slůvky - to snad nebude ti vadit. I když raději na šíji a na bříško bych tě teď líbat chtěl, ale to by musel být zázrak, abych něco takového směl...

 

Tak běž už lásko pod peřinku, já přitulím se k tobě za vteřinku a šimrat tě budu po zádech. Z té představy se mi tají dech. Loudat se ti budu ve vlasech, stějně krásně jako ty se loudáš v mých snech. 

 

Prázdnou tmou tuším ústa tvá

spíš a já vzhůru zůstávám

sám a sám nad tvým spánkem bdím

sám a sám, jsem rád, že smím....

 

Všimla sis? Zázrak.

Nikdo ho nepozval a přece přišel.

Nikdo ho nečekal a přece se stal.

Obcházíme ho po špičkách a obdivujeme jeho dokonalost.

Děje se zázrak a my jsme u toho.

Supernova

Nový svět - jen náš.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Elvira Blumkova | úterý 26.5.2009 15:56 | karma článku: 9,75 | přečteno: 541x
  • Další články autora

Elvira Blumkova

ČSSD vyhraje volby

Nemám z toho žádnou radost a určitě oranžové volit nebudu, ale zároveň si na to jdu dnes vsadit. Jsem si tím jistá.

26.2.2010 v 13:00 | Karma: 24,10 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Politika

Elvira Blumkova

Francouzské baskicko

Nedávno jsem vlastně náhodou musela spočítat, že už jsem navštívila 32 zemí. Cestuju hodně ale dvě země jsem si zamilovala Thajsko a Francii. Důvodů pro obě země je mnoho. Dnes se pokusím ukázat kousek Francie, který není u nás moc známý. Jihozápadní část od Lourdes až po pobřeží Atlantiku. Je to místo, kde ráno si jdete zaplavat do moře, přes den si uděláte výlet do Pyrenejí a na závěr dne si opět zaplavete. Ti kdo nemusí "smažák" na pláži jistě chápou.

7.8.2009 v 8:02 | Karma: 19,19 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Fotoblogy

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 12

Nastal čas zavřít dveře za jedním hasičem a posunout se životem o kus dál. Skoro jsem měla chuť změnit nadpis, ale deníkem to tu zůstává. Čas je nejlepší lék. To je jedna z životních spravedlností a funguje u každého a tudíž i u mne. Začala jsem být v klidu. Určitě k tomu přispělo i počasí a sezení na terase, pak ještě o chloupek víc práce než obvykle a najednou je magická hranice překonaná. Dokonce jsem byla 3 dny doma a neviděla ani jedno hasičské auto. :-) To už měl být vtip na můj účet.

21.4.2009 v 7:01 | Karma: 14,48 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Osobní

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 11

Vlastně jsem to věděla už v prosinci. Vzpamatovat se z tohohle zamilování mi bude trvat a bude to bolet. Jenže vědomí nevyhnutelného nijak neulehčuje stav samotný.

9.3.2009 v 14:50 | Karma: 12,74 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Osobní

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky - velmi volné pokračování

Březen – jeden by řekl, že už uplynulo dost času, abych byla v pohodě, ale nejsem. Není třeba číst předchozí články, pointa je prostá. Koncem loňského roku jsem „utrpěla“ úraz chlapem. Za ty 3 a něco měsíce jsem přišla do kontaktu s mnoha jinými muži a posbírala podle mého názoru několik bizarností, o které se chci podělit.

5.3.2009 v 7:40 | Karma: 11,68 | Přečteno: 884x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Špičky ODS řeší, jak naloží s Novotným. Ve hře je vyhazov i výzva k odchodu

14. května 2024  16:10,  aktualizováno  18:20

Pro starostu pražských Řeporyjí za ODS Pavla Novotného to není úplně dobrý den. Nejprve mu ráno...

Bulovka po záměně pacientek propustila zaměstnankyni, další je pod dozorem

14. května 2024  18:18

Fakultní nemocnice Bulovka propustila kvůli tragické záměně pacientek jednu zaměstnankyni. Další...

Prezident fandil na střídačce. Hokejové mistrovství přitahuje známé osobnosti

14. května 2024  17:52

Mistrovství světa v hokeji přilákalo pozornost politiků, sportovních hvězd a dalších známých...

Novotný je dítě, utrhl se ze řetězu. Jeho osud zpečetí Fiala, míní novinář Korecký

14. května 2024  17:50

Chování řeporyjského starosty Pavla Novotného (ODS) už hraničí s nelidskostí, řekl V pořadu K věci...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik