Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Kajle78

4. 12. 2008 10:08
preji pekny den autorce

Ctu Vas denik tez rada, ale snazim se na to divat realisticky...musim ale rict, ze zastrelenej zajic me dostal (tim nejhorsim moznym zpusobem), takze moje fandeni je na bodu mrazu. Je mi lito!:-)

Jinak co se dalsiho vyvoje tyce, jak uz Vam tady psali i jini - take mam i ja pocit, ze se mu neustale nabizite..a to neni zrovna ono:(

0 0
možnosti
E

elinka_blumka

3. 12. 2008 17:42
Díky všem za rady

zatím se snažím netlačit na pilu a jsem v tom děsně špatná...

0 0
možnosti
MB

buxus

3. 12. 2008 17:25
Poradím Vám jedno

Příště celého zajíce nechte v mrazáku zmrnout na kost, zajeďte si za dotyčným lovcem a prašťte ho zajíčkem přes hlavu. V takovém případě bude mít cesta přes celou republiku svůj význam.

0 0
možnosti

vera1

3. 12. 2008 16:49
Přání

Přála bych Vám , aby to vyšlo, ale možná trochu moc tlačíte na pilu, třeba v něm dříme lovec a on má spíš pocit loveného zajíce.  Jako ten v šípkové omáčce.. :-)

0 0
možnosti
HN

handour

3. 12. 2008 15:26
Proč máte povolenou

diskusi, když nereagujete? Jak teď mám vědět, jestli je to pořád ten hasič se dvěma sms-kama:-(

0 0
možnosti
E

elinka_blumka

3. 12. 2008 17:40
Re: Proč máte povolenou

protže pracuju :-) a jo je to celé pořád jen jedna story a jeden chlap

0 0
možnosti
V

Vikina

3. 12. 2008 14:10
Čtu to pravidelně

a docela se bavím. Hm, tak ony existují i ženské, co se trápí kvůli chlapovi? To je mi ale novinka. V každém případě jsem zvědav, jak to skončí. Zatím pac

0 0
možnosti
L

linda

3. 12. 2008 13:45
ach jo,

já ten váš příšpěvek četla poprvé, tak jsem si musela přečíst všechny.  Jestli věříte, že z toho něco bude, tak to nechápu. Snad už máte nějaké zkušenosti s muži v tomhle věku! Tak se přestaňte vnucovat a pak doma trápit a hledejte jinde. Pokud by Vás ten chlap chtěl, tak za Vámi běží i před tréninkem a dá s Vámi schůzku hned po tréninku. No a přestaňte pořád psát já já já, .... Už Vám to v komentářích myslím někdo napsal. Mějte se.

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

3. 12. 2008 13:20
No..

jestli už v začátcích tvrdí, že jste jako ostatní, tak to nebude vončo...pán je asi přesvědčený o své výjime:-)čnosti

0 0
možnosti
MM

myskamiki

3. 12. 2008 13:14
ouou

Jako ostatni - to neni dobre :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik