Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

25. 11. 2008 0:58
jejda

preju Vam at to ustojite a vitate ho lehce zaneprazdnene ... protoze mate dost co delat a nema cenu marnit cas trapenim se a cekanim na jednoho chlapa.... mam to za sebou a je dobre mit plany sama pro sebe a uzivat si. Mela jsem i kamaradku lepidlo a bylo to neprijemne.

Tak aktivnimu uzivani zdar a treba nam napisete co noveho jste videla, udelala.... ta vaza je dobry napad :-)R^

0 0
možnosti
HN

handour

24. 11. 2008 17:23
požár

je dobrý, že jste se zakoukala do hasiče - vypadá to na pěknej požáááááááár;-D. Ale protože jsem taky ženská a blondýna též, a Vikina by mi večetl, že nejsem žensky solidární - tak jo, chápu Vás úplně, protože já taky čekám...na email od něho, ráno, večer...a nic. Takže "závidím";-)ty Vaše dvě SMS, ráno a večerV

0 0
možnosti
M

motylek_02

25. 11. 2008 0:59
Re: požár

to mi pripomina Wericha a jednu jeho predscenu.... Noro, bude pozaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ;-DR^V

0 0
možnosti
KH

klarisah

24. 11. 2008 16:15
Jsem rada

ze se najde nekdo stejne potrhlej jako ja. Jinak nedoporucuju jezdit na otocku na jednu noc kamsi .... Pravdepodobne z toho bude jen ta jedna noc, ja jsem toho zarnym prikladem. Ale drzim pesti R^

0 0
možnosti
JL

tramtadadá

24. 11. 2008 15:57
Jéva,

chápu, jak se cítíte. Snad Vám to klapne. Ty začátky jsou nejhezčí, ta nervozita, pochybnosti.

0 0
možnosti
MM

rocky_krysa

24. 11. 2008 15:44
rocky_krysa

Ma to ale hasic stesti.

0 0
možnosti
JV

notabene9

24. 11. 2008 15:36
Nejlepší..

Nejlepší je titulek (ovšem parafráze), první věta a pak to jde dolů do žvatlání..

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik