Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

belgian chocolate

13. 11. 2008 20:55
já, já, já...

0 0
možnosti

motylek_02

13. 11. 2008 17:40
no narazila

jsem uz na typ muzskych, kteri mluvi, jsou presvedcivi, ale jde jim jen o sebe. podotykam ze takove jsou i nektere zeny, takze nehazim do jednoho pytle. Ono ty drahoty se vyplati, protoze takovi jedinci odpadnou, nebudou investovat prilis mnoho energie.

0 0
možnosti

motylek_02

13. 11. 2008 17:43
Re: no narazila

drzim palce. Nicmene ten chlap by z Vas by mel byt na vetvi hned ted. pokud neni, nema cenu cekat ze za cas bude. Misto cekani a traceni casu na jednoho jit dal. Je to sakra tezke, ale je treba si vazit sebe sama.

0 0
možnosti

rozbor

13. 11. 2008 15:04
nejsem apod.

Prohlášení že "nejsem blbá a dokážu vydělat peníze" zcela jasně podtrhuje určitý problém.Problém vůbec nespatřuji v tom tvrzení,ale je to pouze asi subjektivní názor pouze tvůj.Rád bych si pohovořil s těmi tvými zaměstnanci a s partnery.Toto tvrzení mi připadá tak trochu mezi slepci je jednooký králem.Pocit krásy a finančního zabezpečení,inteligence a pod.je v případě deklarování spíše znakem úplně jiným.Je to podle mne spíše tak,že nespokojenost v nějakém vztahu se předjímá a samo tebou se pojmenovává aby z neůspěchu v soukromém životě byla vytvořena berlička pro omluvu tohoto neůspěchu.Není to razací tvrzení,ale spíše tím,že je to podvědomá omluva tohoto neůspěchu.Za pár let dospěješ k tomu,že jsi zabezpečená,více inteligentní,ale jsi sama.R^

0 0
možnosti

motylek_02

13. 11. 2008 17:37
Re: nejsem apod.

boze to je canc. :-P  co je na tom spatneho kdyz clovek o sobe vi ze je schopny, chytry a dokaze vydelat penize?

0 0
možnosti

Dasa.O

13. 11. 2008 13:02
No já nevím

ty hledáš lovce ,ale to je druh na vymření myslíš, že tohle je ten pravej a za pár měcíců mu zabalíš kufřík. Muži s nimiž se člověk nenudí a jsou použitelní pro život ty asi vymřeli. Každopádně ho měj na háčku to funguje, ale to ty víš takže rada žádná držím palečky:-)

0 0
možnosti

Wendolene

13. 11. 2008 17:40
Re: No já nevím

Nevymreli, jen se musi umet hledat!

0 0
možnosti

nonick2

13. 11. 2008 11:07
Je ženatej?

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik