Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník jedné plavovlásky - velmi volné pokračování

Březen – jeden by řekl, že už uplynulo dost času, abych byla v pohodě, ale nejsem. Není třeba číst předchozí články, pointa je prostá. Koncem loňského roku jsem „utrpěla“ úraz chlapem. Za ty 3 a něco měsíce jsem přišla do kontaktu s mnoha jinými muži a posbírala podle mého názoru několik bizarností, o které se chci podělit.

Pro úplnost musím dodat, že na nejmenované webové stránce, která rozhodně není primárně seznamovací, visí můj profil i s fotkou. Žádné inzeráty nebo něco podobného – fotka stejná jako tady.

První případ

Naprosto překvapivě mě oslovuje cizí člověk. Lichotky a pozvání na kávu, touha po poznání. Když jsem zareagovala dotazem, kdo že to je, dorazí obratem fotografie pána v plavkách.Dost mě to překvapilo, ale pán vypadá v plavkách pohledně a evidentně si je toho vědomý.Z legrace jsem přeposlala obrázek kamarádce a ta mi hned volá, od kdy se vůbec zabývám ženatými chlapy. Na rozdíl ode mne věnovala fotografii opravdu pozornost a ten blýskavý kousek metalu nepřehlédla. Další konverzace, pokud se to tak dá nazvat, byla ultra krátká.

Druhý případ

Opět neznámý pán nějak vytipuje můj profil mezi jinými a osloví mě s pozváním na kávu. Řekla jsem si proč ne. Teď už poučena zjišťuji základní informace jako jestli pán není náhodou ženatý a kdo vlastně je apd… Obratem mi doručí fotografii!! Jak se zdá, ty vnitřní hodnoty jsou opravdu vedlejší záležitost…kuš Eli … nebuď hnusně ironická.Další výměna informací a pak tedy, že půjdeme na tu kávu. Ovšem v ten moment přiletí z druhé strany bomba. Cituji: “Lyžuji také, ale dlouho jsem na nich nestál, ale zato dělám jiné věci...a dobře...“

Připadám si podivně. Opravdu je to normální konverzační téma s člověkem, kterého jsem nikdy nepotkal/a?

Tak dost k webu. Zjistila jsem, že provozovatel bere snad dokonce každý den nějaký profil a umisťuje jej na viditelné místo.  Z toho vznikl ten náhlý zájem o mou osobu J Oslovení přišlo vícero a dva pokusy mi stačily.

Třetí a pro dnešek poslední kousek.

Už v lednu jsem rozhodla, že letos pojedu na týden někam do Alp na pořádnou lyžovačku. Lyžování miluju, opravdu mě to baví. Začala jsem shánět partičku s kým bych jela a byla jsem rozhodnutá vyrazit i sama. Nakonec nejedu s lidmi, které přímo znám, ale připojila jsem se ke známým známých.

Potkala jsem se s hlavním organizátorem, duší jak party, tak výletu, kvůli placení a trochu oťukání toho kdo vlastně jede. Po dvou hodinách celkem pohodového pokecu u kafe s pánem, kterému je přesně o 10 let méně než tátovi, ale který má 3 krát takové břicho, přišlo překvápko. Když jsme se na parkovišti loučili s tím, že každý jde ke svému vozu, tak jsem vyslechla z jeho strany, že teď je teprve v tom správném věku, kdy si chce znovu založit rodinu a užít si to. Ten monolog měl minimálně 15 minut a obsahoval více formací z této oblasti. Kromě toho, že mi byla zima, tak jsem byla spíš více než méně konsternovaná.

Asi bych to měla brát jako lichotku, ale když vidíte někoho poprvé, tak mi to přijde trochu daleko („ a bridge too far“)?

No nic na lyže teprve pojedu, tak se ozvu jak tohle dopadne.

Rozhodně já nejsem ještě pořád pro nový vztah v kondici.

 

Autor: Elvira Blumkova | čtvrtek 5.3.2009 7:40 | karma článku: 11,68 | přečteno: 884x
  • Další články autora

Elvira Blumkova

ČSSD vyhraje volby

Nemám z toho žádnou radost a určitě oranžové volit nebudu, ale zároveň si na to jdu dnes vsadit. Jsem si tím jistá.

26.2.2010 v 13:00 | Karma: 24,10 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Politika

Elvira Blumkova

Francouzské baskicko

Nedávno jsem vlastně náhodou musela spočítat, že už jsem navštívila 32 zemí. Cestuju hodně ale dvě země jsem si zamilovala Thajsko a Francii. Důvodů pro obě země je mnoho. Dnes se pokusím ukázat kousek Francie, který není u nás moc známý. Jihozápadní část od Lourdes až po pobřeží Atlantiku. Je to místo, kde ráno si jdete zaplavat do moře, přes den si uděláte výlet do Pyrenejí a na závěr dne si opět zaplavete. Ti kdo nemusí "smažák" na pláži jistě chápou.

7.8.2009 v 8:02 | Karma: 19,19 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Fotoblogy

Elvira Blumkova

Noční létání

pro mne

26.5.2009 v 15:56 | Karma: 9,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 12

Nastal čas zavřít dveře za jedním hasičem a posunout se životem o kus dál. Skoro jsem měla chuť změnit nadpis, ale deníkem to tu zůstává. Čas je nejlepší lék. To je jedna z životních spravedlností a funguje u každého a tudíž i u mne. Začala jsem být v klidu. Určitě k tomu přispělo i počasí a sezení na terase, pak ještě o chloupek víc práce než obvykle a najednou je magická hranice překonaná. Dokonce jsem byla 3 dny doma a neviděla ani jedno hasičské auto. :-) To už měl být vtip na můj účet.

21.4.2009 v 7:01 | Karma: 14,48 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Osobní

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 11

Vlastně jsem to věděla už v prosinci. Vzpamatovat se z tohohle zamilování mi bude trvat a bude to bolet. Jenže vědomí nevyhnutelného nijak neulehčuje stav samotný.

9.3.2009 v 14:50 | Karma: 12,74 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik