Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník jedné plavovlásky 8

Zajíc hotový, knedlíky taky a tak jsem vyrazila. V životě jsem tam nebyla, ale kde je zbrojnice mi vysvětlil už když jsme se viděli poprvé a bylo to jednoduché. Tma, namrzlo, na silnici sníh a taky hustě padalo. Naprostá romantika. Všude bílo a z nebe se snášely velké kusy sněhu. Takový ten klid krajiny v bílém. Trochu jsem se uklidnila než jsem odmrazila auto.

 Poprvé v životě jsem se zamilovala do chlapa když mi bylo 16. Holkám na gymplu jsem nahlas řekla, toho „Nováka“ si jednou vezmu. Neměl na mně čas. Vůbec. Řekl, že zavolá, nezavolal. Seděla jsem doma i celé dny a čekala až se ozve. Krvavé mládí. Bolelo to jako blázen, milovala jsem ho jako blázen. Chtěla jsem aby byl můj první. Neměl čas. No zkrátím to po 2 letech doufání a čekání to přestalo tak šíleně bolet. Pochopila jsem to a už v klidu odjela studovat za hranice. Pak se zamiloval on. Ani nevím proč. Jenže já už „to“ v sobě neměla, nebo spíš něco jiného. Hlavně spousta zážitků ze zahraničních studií, první vydělané peníze a ne úplně malé, dovolené do destinací, které tady tehdy platily za luxus. Úplně jiný svět a hlava plná plánů, uvědomění si sama sebe. Když mi bylo 20 požádal mě po jednom povedeném sexování o ruku. Nejdřív mi vůbec nedošlo, co to vlastně řekl. Svatba to pro mě v tu chvíli znamenalo ekvivalent života mé mámy. Děti, domácnost a zaměstnání..jeden veliký mlejnek, který tu ženskou semele. Řekla jsem ne. Chystala jsem se do anglie a sňatek byl pro mě něco nepředstavitelného. Kdyby mi nabídl to samé v 18, tak bych řekla ano. Dnes vidím tu ironii. Moje opravdu velká láska mě požádala o ruku a já řekla ne….a s jakou lehkostí a jistotou.

Ten důvod proč o tom všem píšu je asi jasný. Neměl čas a to je paralela, která mě děsí. Už nemám to nadšení a víru „náctky“. Bez toho abychom spolu strávili čas se nepoznáme a bez toho poznání nemůže vzniknout vztah. Konec filozofování a zpátky do zbrojnice.

Předala jsem jídlo a dostala pozvání na čaj. Uvnitř pak i velkou pusu a vysvětlení. Požádali ho aby hrál hokej nějak o třídu výš, úplně přesně jsem tomu nerozuměla. V týdnu nějaký zápas a v neděli odpoledne tréninky. Jednoduché, pochopitelné a skousnutelné.

No nebude to snadné. Já mám stále pocity jako při pohybu minovým polem. Dozvěděla jsem se, že jsem stejná jako ostatní, ale on, že je jiný. Tak to fakt nebyla lichotka a netuším čím jsem si ji zasloužila. I když to možná zní podivně v některých věcech je jiný, ale to jsem já taky :-). Každopádně říkat druhé straně, že je jako ostatní není moc povedená taktika.

Viděla jsem jeho ceněné úlovky z potápění. Krásná velká kovová přilba a potápěčský nůž. Jsou opravdu krásné, nikdy jsem si takovou věc neprohlížela zblízka. Chvíli jsme si povídali a pak jsem jela domů s tím, že se přece jenom druhý den dopoledne zastavím.

Autor: Elvira Blumkova | středa 3.12.2008 12:50 | karma článku: 15,66 | přečteno: 1923x
  • Další články autora

Elvira Blumkova

ČSSD vyhraje volby

Nemám z toho žádnou radost a určitě oranžové volit nebudu, ale zároveň si na to jdu dnes vsadit. Jsem si tím jistá.

26.2.2010 v 13:00 | Karma: 24,10 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Politika

Elvira Blumkova

Francouzské baskicko

Nedávno jsem vlastně náhodou musela spočítat, že už jsem navštívila 32 zemí. Cestuju hodně ale dvě země jsem si zamilovala Thajsko a Francii. Důvodů pro obě země je mnoho. Dnes se pokusím ukázat kousek Francie, který není u nás moc známý. Jihozápadní část od Lourdes až po pobřeží Atlantiku. Je to místo, kde ráno si jdete zaplavat do moře, přes den si uděláte výlet do Pyrenejí a na závěr dne si opět zaplavete. Ti kdo nemusí "smažák" na pláži jistě chápou.

7.8.2009 v 8:02 | Karma: 19,19 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Fotoblogy

Elvira Blumkova

Noční létání

pro mne

26.5.2009 v 15:56 | Karma: 9,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 12

Nastal čas zavřít dveře za jedním hasičem a posunout se životem o kus dál. Skoro jsem měla chuť změnit nadpis, ale deníkem to tu zůstává. Čas je nejlepší lék. To je jedna z životních spravedlností a funguje u každého a tudíž i u mne. Začala jsem být v klidu. Určitě k tomu přispělo i počasí a sezení na terase, pak ještě o chloupek víc práce než obvykle a najednou je magická hranice překonaná. Dokonce jsem byla 3 dny doma a neviděla ani jedno hasičské auto. :-) To už měl být vtip na můj účet.

21.4.2009 v 7:01 | Karma: 14,48 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Osobní

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 11

Vlastně jsem to věděla už v prosinci. Vzpamatovat se z tohohle zamilování mi bude trvat a bude to bolet. Jenže vědomí nevyhnutelného nijak neulehčuje stav samotný.

9.3.2009 v 14:50 | Karma: 12,74 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik