Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník jedné plavovlásky 7

Naše původní dohoda po honu byla, že přijedu v neděli upéct zajíce, co zastřelil, protože jsem si řekla. V neděli proto, že v sobotu má službu a když má v sobotu službu, tak si tedy v pátek večer přijedu to maso vyzvednout abych ho mohla naložit.

 No trošku jsem to zkomplikovala sama. Potřebovala jsem být ve městě už v pátek přes den abych se potkala s účetní, takže odjezd z Prahy radši v noci ve čtvrtek. No samozřejmě mne napadlo, že bych se s ním mohla vidět. Taky mě napadlo, že by bylo trochu divné v pátek přijít a říct, že jsem tu už od čtvrtka, ale nedala jsem vědět… Takže jsem mu dala vědět a místo u rodičů jsem přespala..hádejte kde :-) ?Dojela jsem o půlnoci a do postele šla ve tři ráno. Seděla jsem tam a snažila se vstřebat co nejvíce informací. Jak se hýbe, co říká, jak říká, byt …prostě všechno. Člověk se to snaží všechno nějak vstřebat a utřepat, což se absolutně nedaří. Musím mu připadat jako spadlá z měsíce. Moc nemluvím, poslouchám a směju se každé kravině. Vůbec se neodvažuji přiblížit. Nějak nevím jak i když hrozně chci.

Ráno do práce a i když jsem si zajíce odvezla pořád jsem doufala, že bude mít na mně čas i večer. Neměl. Lovil. Byla jsem zklamaná. Ale mám s sebou vázu a tak jsem si celý večer kreslila. Aspoň jsem ho poprosila aby mi nejpozději v sobotu dal vědět jak bude mít čas v neděli na toho zajíce.

V sobotu jsem byla doma úplně opuštěná. Jezdím z Prahy do městečka z mnoha důvodů, ale jeden z nich je ten, že tam nejsem sama. Jenže teď bylo všechno jinak. Ségra s rodinou odjíždí do zahraničí. Táta byl s pánskou jízdou na lovu na Moravě a Libuška měla práci na domě svého táty a tak odjela pryč někde v 8 ráno. Jela jsem si nakoupit ingredience na zajíce. Rozhodně jsem chtěla dělat šípkovou omáčku. Jak jsem zjistila moc lidí ji neumí a většinou to dělá dojem :-)

Když jsem dorazila domů tak přišla zpráva …že v neděli čas od sedmi ráno do jedný. Tak to jsem nevydržela. Kurnik přeci, když se chlap zajímá o ženskou, tak to vypadá jinak. Nemá na mně čas! Na to přece nepotřebuju žádný vysvětlování abych pochopila, co se děje.

Takže jsem se pěkně rozklepala, rozbrečela a šla si dát nohy nahoru aby to se mnou neseklo. Mám nízký tlak – po mámě. Napsala jsem mu, že takhle teda ne a že mu zajíce dovezu večer do služby. Aspoň mu to pomůžou sníst. No a měla jsem o program postaráno. Chystala jsem zajíce, pak se šla projít na chvíli ven a než jsem se omrkla byl večer a čas odvézt jídlo. Omáčka nebyla podle mých představ, ale bylo mi to celkem jedno. Hlavně ať to mám za sebou. Přes den jsem se dohodla s kamarádkou v Praze, že za ní ještě ten den přijedu. Sice až pozdě večer, ale bylo mi zle a nechtěla jsem být sama. Večer se spustila sněhová vánice a mě bylo tak hrozně, že jsem tu jízdu přes půl republiky zase odvolala. Nebyla jsem ve stavu to bezpečně zvládnout. Říkala jsem si, že do rána to trochu rozdýchám a za světla se mi pojede alespoň trochu líp.

Autor: Elvira Blumkova | úterý 2.12.2008 14:57 | karma článku: 12,20 | přečteno: 1540x
  • Další články autora

Elvira Blumkova

ČSSD vyhraje volby

Nemám z toho žádnou radost a určitě oranžové volit nebudu, ale zároveň si na to jdu dnes vsadit. Jsem si tím jistá.

26.2.2010 v 13:00 | Karma: 24,10 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Politika

Elvira Blumkova

Francouzské baskicko

Nedávno jsem vlastně náhodou musela spočítat, že už jsem navštívila 32 zemí. Cestuju hodně ale dvě země jsem si zamilovala Thajsko a Francii. Důvodů pro obě země je mnoho. Dnes se pokusím ukázat kousek Francie, který není u nás moc známý. Jihozápadní část od Lourdes až po pobřeží Atlantiku. Je to místo, kde ráno si jdete zaplavat do moře, přes den si uděláte výlet do Pyrenejí a na závěr dne si opět zaplavete. Ti kdo nemusí "smažák" na pláži jistě chápou.

7.8.2009 v 8:02 | Karma: 19,19 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Fotoblogy

Elvira Blumkova

Noční létání

pro mne

26.5.2009 v 15:56 | Karma: 9,75 | Přečteno: 541x | Diskuse| Poezie a próza

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 12

Nastal čas zavřít dveře za jedním hasičem a posunout se životem o kus dál. Skoro jsem měla chuť změnit nadpis, ale deníkem to tu zůstává. Čas je nejlepší lék. To je jedna z životních spravedlností a funguje u každého a tudíž i u mne. Začala jsem být v klidu. Určitě k tomu přispělo i počasí a sezení na terase, pak ještě o chloupek víc práce než obvykle a najednou je magická hranice překonaná. Dokonce jsem byla 3 dny doma a neviděla ani jedno hasičské auto. :-) To už měl být vtip na můj účet.

21.4.2009 v 7:01 | Karma: 14,48 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Osobní

Elvira Blumkova

Deník jedné plavovlásky 11

Vlastně jsem to věděla už v prosinci. Vzpamatovat se z tohohle zamilování mi bude trvat a bude to bolet. Jenže vědomí nevyhnutelného nijak neulehčuje stav samotný.

9.3.2009 v 14:50 | Karma: 12,74 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1487x
Ženská; "venkovan" žijící v Praze; kosmopolitní milovník domácí hroudy; kamarádská a otevřená v soukromí, tvrdá a uzavřená v práci;

Seznam rubrik